19 apr. 2009

Melonmärke



Det har gått en tid sedan senaste inlägget. Har haft en del att stå i. Hitta passet till exempel. Och det gjorde jag. Det går ut i augusti upptäckte jag.

I fredags fick mitt lilla företag en alldeles ny och fin logga. Det tackat vi särskilt min vän Robban Eklund på Soluzions för. Så här ser den ut:

Eh, av någon anledning hamnade den överst, men ok.

Jag tog mig friheten att boka en bil i LA också. Det blev en Dodge Durango. En seriös free lance mediaarbetarbil med miljövänlig V8. Only in LA. Men det återstår att se vad det blir egentligen. För i det finstilta stod det "eller likvärdig".

Dags att bli lite personlig. Så här ser rollistan ut för min lilla dokumentär och de inblandade i vår omedelbara närhet:

Simon Cederquist - Allerstädes närvarande huvudperson och tillika fotograf.

Linda P - Simons fru.

Simon och Linda har dessutom två chihuahor (hoppas stavningen håller).

Johan Lindell - Allerstädes närvarande kul kille och demonregissör.

Linda T - Johans sambo.

Simon Lindell - Johans son 1.

Adam Lindell - Johans son 2.

Nu vet ni rollfördelningen i händelse av att det refereras till den eller andra frugan här på blogggen.

Vad händer härnäst? Simon är i Frankrike och... ja, jag vet faktiskt inte vad han gör där. Antingen tar han kort eller så pratar han med fotonördar på nån fotomässa om hur man använder en blixt. Det är i alla fall vad han brukar göra på sina resor.

På torsdag morgon åker vi till Västerås för att delta i ett kulturevenemang som handlar om böcker. Jag tror jag skrivit om det i ett tidigare inlägg. Vänligen skrolla.

PS Ni är dåliga på att kommentera. Det går alldeles utmärkt att skriva glada små kommentarer i fältet här under.

Ha en bra dag så hörs vi i morgon igen.

3 kommentarer:

  1. Jag bokade en cool Chrysler 300 - eller likvärdig - senast. Det blev en riktigt trist annan bil. Lika stor, men icke cool på en enda punkt.

    SvaraRadera
  2. Riktigt fin logo förresten. Bra jobbat Robbat.

    SvaraRadera